Wat zijn de afmetingen van monopoly geld?

Ik wil graag een eigen monopoly maken, dus moet ik weten wat de afmetingen zijn.

2 weken geleden
SimonV
2 weken geleden
De afmetingen van Monopoly-geld variëren afhankelijk van de versie van het spel en het land waarin het wordt geproduceerd. Over het algemeen zijn de biljetten echter ongeveer 9 bij 5 centimeter.
https://www.omnivoor.nl/blog/2021/01/spelen-monopoly-bordspel-printables
anneliez
2 weken geleden
Als je zelf een spel maakt, maakt het niet uit wat de originele maten zijn. Je kunt gewoon de maten gebruiken die jij prettig vindt, of die het handigste uitkomen in verband met het materiaal dat je gebruikt

Antwoorden (1)

Ongeveer 10cm x 5cm
4 inch x 2 inch komt dichter in de buurt van de werkelijk maat
een week geleden